Aangekomen - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

16 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Brillion

Hoihoi,
Wat een leuke reacties al!
Ik ben helemaal oke aan gekomen in Brillion. Het overstappen op Chigaco viel reuze mee, er stond maar een korte rij en ik had iemand op het vliegtuig ontmoet die Nederlands sprak en me een beetje wegwijs maakte. Appleton airport was maar heel klein en kon het gastgezin al vanuit het vliegtuig zien staan. Wisconsin is heel ruim en groot en breed, dat is wel heel anders dan Nederland. Ik heb een eigen kamer hier die roze is met roze rozen en een zwart-witte zebraprint. Het gastgezin heeft de foto's uit mijn fotoverslag gehaald en ingelijst, dus ik heb hier de maisfoto en de foto met Amber, Shanice en Kirsten, ik heb hier ook een foto staan van Saartje, dus dat is ook leuk. Ik heb net alles uitgepakt en Nicole gaat me zo Brillion laten zien, dan gaan we naar de Wal Mart en dan gaan we mensen ontmoeten, dus het wordt wel een drukke dag.
xoxo

  • 16 Augustus 2010 - 15:32

    Conny:

    Fijn te horen!
    Groetjes,
    Conny

  • 16 Augustus 2010 - 17:48

    Clary:

    Leuk dat ze zo hun best doen om je je thuis te laten voelen met foto's.
    xxx

  • 16 Augustus 2010 - 20:26

    Loek:

    Hoi,
    Leuk dat je meteen de stad in gaat. Roze kamer klinkt goed.
    Veel plezier.

  • 16 Augustus 2010 - 20:26

    Saar:

    He Fen!
    Goed om te horen dat je reis goed verliep! Hoop dat je daar een awesome tijd gaat krijgen:D

    Liefs xxx

  • 17 Augustus 2010 - 17:06

    Stefanie:

    He Fenna!
    Wat goed om te horen dat je reis zo goed is verlopen en ook dat ze je zo thuis laten voelen:D Hoop dat je een leuke tijd hebt daar!!

  • 17 Augustus 2010 - 20:56

    Oompie:

    Hi Fen,

    Dat is een fijn bericht. Hoe is met je jet lag? We zullen je site regelmatig blijven lezen. Erg leuk om te volgen hoe het met je gaat en wat je allemaal meemaakt. Groeten en een knuffel van ons allemaal.
    G

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brillion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 17596

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: