Las Vegas & Halloween - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Las Vegas & Halloween - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Las Vegas & Halloween

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

07 November 2010 | Verenigde Staten, Brillion

Hoihoi!
Ik heb de laatste tijd niet echt gepost, omdat ik het een beetje druk had met de musical en omdat we op vakantie gegaan zijn. De musical gaat best goed, af en toe. En gisteren was de premiere al! Afgelopen week zijn we naar Las Vegas gegaan. Dat was echt heel leuk! We zijn dinsdagavond naar Vegas gevlogen, en woensdag hebben we Vegas verkend. Het is een hele drukke stad, op sommige plekken op de Strip waren er wel acht banen voor verkeer. Dat was best wel overweldigend. Het is een best wel grote stad, maar het grootse deel is volgens mij seizoenshuizen. We zijn naar het casino Circus Circus geweest, want daar hebben ze een etage voor kinderen. Het is een beetje als een speelhal, je hebt een boel kwartjes en die transformeer je in tickets als je een spelletje wint en die tickets kan je inwisselen voor prijzen, dus nu heb ik nieuwe oortjes voor mijn laptop xD. Wij zijn ook nog door een aantal andere bekende casino’s zoals Ceasars Palace en Excelsior. We zijn ook wezen indoor-sky-diven, dat was wel heel gaaf! Er is een DVD van gemaakt, dus die zal ik nog wel een keertje bekijken (en kopiëren en naar NL sturen). Op donderdag zijn we naar Los Angeles gereden. Toen we daar heenreden zagen we al van ver af waar we heen moesten, omdat er een mega smogwolk boven LA hing. Toen we in LA aankwamen, stapten we meteen in een tourbusje, omdat we een tour door LA en the Hills hadden. We hebben allemaal bekende mensen hun huizen gezien. Zoals Quiten Terrentio, Leonardo DeCaprio, Britney Spears, Miley Cyrus, Elvis Presley en Micheal Jacksons huis. We hebben ook het Disney huis gezien, waar Disney hun sterren in onderbrengt als ze LA bezoeken, zoals de Jonas Brothers. Na de Hillstour, zijn we weer in de auto gestapt en naar het terrein van de Warners Bros studio’s gereden, voor de Ellenshow! Eerst moesten we zo’n anderhalf tot twee uur wachten en toen konden we eindelijk naar binnen. Onze gast was Taylor Swift! Dat was wel heel gaaf, want ze trad op en zong twee nummers tijdens de show en nog eentje extra na de show. We waren niet bij de opnames van één show, maar van anderhalf, dus kregen we het interview van Portia De Rossi cadeau, dat was zekers wel gaaf! Toen we klaar waren bij Ellen, was het al best laat, dus zijn we terug gereden naar Vegas. De volgende dag zijn we naar the Hooverdam geweest, en dat is eigenlijk een enorme dam. Op zaterdag zijn we naar de Grand Canyon gegaan. Dat was best groot enzo, en de Native Americans die de Grand Canyon zo’n beetje bezitten, wilden zo min mogelijk aan het aanzicht van de Grand Canyon veranderen, dus er geen reling ofzo, dus je kan makkelijk een mijl naar beneden vallen! We hebben daar een skywalk gedaan. Daar hebben ze een soort van glazen gang over de Grand Canyon gemaakt, zodat je een mijl naar beneden kan kijken. Dat was best wel overweldigend. Die avond (zaterdag) zijn we weer terug gevlogen naar Milwaulkee met een Red-Eye vluch (een nachtvlucht) en we waren toen uiteindelijk pas om half acht zondag ochtend thuis. Toen onze oogjes weer open wilden, hebben we snel pompoenen uitgekerfd en onze Halloweenoutfits aangedaan. We zijn lekker gaan trick-or-treat’en in de buurt, en iedereen accepteerde mijn excuus waarom ik als zeventien-jarige nog langs de deuren ging (I’m a foreigner).
Deze week hadden we dus heel veel musicaloefeningen, dus ik had het best druk. En om het nog erger te maken, struikelde ik op donderdag over een persoon tijdens een Black-out en verzwikte ik mijn enkel. Gelukkig is alles te fixen met medicijnen, dus kon ik alsnog dansen tijdens de zaterdag en zondag show. De zaterdagshow begon al meteen met een ramp, onze hoofdrolspeler was ziek thuis. Maar hij besloot op een gegeven moment om zijn maagsappen binnen te houden, zodat we onze show niet af hoefden te zeggen. We konden de show gewoon opvoeren, met een paar kleine aanpassingen (wat minder salto’s en flips). Gelukkig was hij op zondag weer beter.
Ons football team doet het op het moment zeer goed. Omdat Brillion een redelijk kleine stad is, spelen wij in de vijfde divisie. Op het moment zijn we bezig met de Play-offs. Aanstaande zaterdag moeten we de halve finale spelen. Als we zaterdag winnen, staan we dus in de finale wie het beste van de hele staat Wisconsin is. Natuurlijk hoop ik dat we winnen, dat zou wel heel gaaf zijn!
Verder ben ik bezig met mijn Senior Pictures, ik moet ze uitzoeken (de leukste vinden van de 189) en daarna nog laten printen en zorgen dat ze in het jaarboek komen. Daarnaast ben ik ook een leuke Class Ring aan het uitzoeken, zodat ik altijd herinnert wordt aan mijn Senior Year at Brillion High School xD (alsof ik dit allemaal ooit kon vergeten).
Maar, dit verhaal is nu wel lang genoeg,

Knuffels, Fenna

• 08 November 2010 - 08:44

Nico:

Leuk verhaal Fen.
    Hou alles heel bij het dansen. Veel plezier!

• 08 November 2010 - 09:49

Marjon Knieriem:

Hoi Fenna,
    Leuk weer wat te horen,
    Het is grappig ,gisteravond waren je ouders bij ons en hebben we natuurlijk uitgebreid over jou zitten kletsen ... Ha ha... mooi zo,n reis ;3000 km hebben jullie er ws wel opzitten. En dat in een week tijd.
    Wij hollanders piepen al als we naar groningen moeten.
    Slaap je ook wel eens ???want vlgs mij zijn de dagen goed gevuld.
    groetjes en t beste met je pootje.
    Marjon en willem knieriem

• 08 November 2010 - 19:26

Loek:

Ik geloof dat ik ook een jaartje highschool ga doen. Tseetje, wat maak jij veel mee!!!

• 13 November 2010 - 13:26

Clary:

Mooi om weer een heel verhaal van je te lezen.
    Ben wel benieuwd naar je foto's. (alleen die van Nicole nog maar gezien).

Xoxoxo

• 13 November 2010 - 16:22

Jaap:

Ziet er allemaal goed uit als ik dat zo lees. Bril staat je gooooeeed. Heb je ook nog een beetje tijd om les te volgen? Of is dat bijzaak. geniet ervan
    groeten

• 15 December 2010 - 07:45

Shanice:

Hee fenna hoe is het nu met je? Al een tijdje niks meer gehoord. Alvast fijne feestdagen, al druk bezig met de voorbereidingen?
    Liefs xxx