Iceball - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Iceball - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Iceball

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

23 Januari 2011 | Verenigde Staten, Brillion

Hey,
Gisteren was er Iceball bij ons op school, en dat was wel gezellig. Het was in ieder geval zeer verfrissend om geen Ali B op een schoolfeest te horen xD.Het was heel gezellig, leuke complimentjes gekregen en gegeven. Ik ging met mijn zus en 5 van onze vrienden. Het was heel gezellig, en het dansen was leuk. Het was leuk om even een keer wat anders te doen op een zaterdagavond.We hebben nu een iceking en een icequeen, dat is wel grappig.
2 weken terug was het einde van het semester, en we hadden toetsen op donderdag en vrijdag. De toetsen zijn allemaal goed gegaan en volgens mij is mijn GPA (grade point average) nog steeds heel goed.
Nu in het nieuwe semester heb ik 2 nieuwe vakken, Creative Foods en Housing and Interior Design. In Creative Foods gaan we volgens mij op een bepaalt moment iets doen met echte groentes, dus dat wordt spannend. In Housing and Interior Design gaan we ons eerst bezig houden met huizen stijlen en daarna meer met inrichten. Ik heb wel zin het inrichten gedeelte, dan kan ik dat deze zomer toepassen op mijn kamer (die ik dan hopelijk heb) in Groningen. Als ik dit semester heel lief ben, mag ik, omdat ik een senior ben, ervoor kiezen om aan het einde van het jaar maar één toets te doen, in plaats van zeven. Daar heb ik nu al wel zin in.
Op school is het nu basketball en worstel seizoen, dus ik denk dat ik wel naar wat wedstrijden ga. Ik hoop dat we veel winnen, want dat is leuker dan verliezen xD.

  • 23 Januari 2011 - 19:26

    Saar:

    He Fen! Wat leuk allemaal zeg, en wat zag je er mooi uit op het feest ;)
    Maar ik lees iets over huis inrichten in Groningen..toch maar wel liever in Grunn dan in utrecht? Harstikke gezellig =D!
    Nou lief geniet van alle leuke activiteiten daar xxx

  • 23 Januari 2011 - 20:32

    Clary:

    Hoi Fenna,

    Natuurlijk al bewonderd op FB, maar wat zien jullie er allemaal prachtig uit. Allemaal zeker Icequeen geworden.
    Dat wordt straks een leuk vakantiebaantje als je weer terug bent. Interior designer. Ben benieuwd of je kamer erg gaat veranderen.
    Veel plezier nog :)
    Liefs, xxx <3

  • 24 Januari 2011 - 10:37

    Silvia Collewijn:

    Hoi Fenna,

    Heel leuk om weer wat over je verblijf in Amerika te lezen. Volgens mijn hoor je er daar helemaal bij! Knap van je dat je je daar zo goed redt en fijn dat het je zo goed bevalt. Ik vind je foto's ook erg leuk, krijgen we toch een beetje een idee van hoe het daar is! Op de Amersfoortse Berg gaat alles zijn gangetje. Ik moet weer schoolexamens (brieven!) nakijken en deze week hebben we de Open Avonden, dus het wordt een pittige werkweek. Heel fijn 2011 nog tot de zomer in Amerika en hopelijk daarna dan in Groningen!! Heel veel groetjes,

    Silvia Collewijn

  • 30 Januari 2011 - 14:59

    Conny:

    Hey Fenna,

    Leuk van je te horen, wij hebben deze week ook geoefend in de koude, het was op de top -17 tot -20 dus echt brr!
    Ben heel benieuwd naar je Interior Design, heb in nederland nog niet gehoord van zo'n vak maar lijkt me heel gaaf! We komen het in Grun bewonderen hoor!
    Groetjes,
    Conny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brillion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 17603

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: