Presidentsweekend - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Presidentsweekend - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Presidentsweekend

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

21 Februari 2011 | Verenigde Staten, Brillion

Hoihoi,

Dit weekend is een vierdaagsweekend, dus dat is wel heel leuk, kan iedereen allemaal leuke dingen doen xD. Donderdagavond ben ik dus lekker aan het winkelen geweest met Kelsey, om cadeautjes te kopen voor Nicole en Amanda. Nicole's verjaardag was de 20ste en Amanda's verjaardag de 13de. Vrijdag zijn we heel even naar de basketballgame geweest, en toen zijn we weer naar huis gegaan met een paar vrienden en hebben we Belle en het Beest en Hercules gekeken. Op zaterdagochtend (serieus, wie verzint het?) hadden DeAnna en ik Tech-crew voor het toneelstuk Night of the Living Dead. We mochten eerder naar huis gaan omdat de toneelspelers de hele tijd in de weg liepen en we dus overal verf kregen. 's Middags ben ik met DeAnna en haar Youthgroup naar Funset Boulevard geweest. Ik weet niet of je de film the Pacifire kent, maar zo ziet het eruit, spelmachines overal, en kinderen die rondrennen en pizza. 's Avonds hebben we wat rondgekliederd met henna, dus dat was wel leuk xD. Zondag hebben we Nicole's verjaardag gevierd. We hebben Rock Band gespeeld, pizza gegeten en nog meer getekend met henna. Nu heb ik ATL en een ster op mijn rechterhand en een hart op linkerhand en een hart-design op mijn linkerarm.
Hier begon op zaterdag de sneeuw te smelten, dus iedereen was blij dat de sneeuw wegging, en toen begon het zondagavond gewoon weer heel hard te sneeuwen, dus alles is weer mooi wit. Oh, en afgelopen week heb ik tickets gekocht, dus Amanda en ik gaan naar Chicago om All Time Low te zien, dus ik ben best wel excited daarvoor (hoewel het nog wel 2 maanden duurt)! Volgend weekend ga ik skiën met 4 andere buitenlanders, dus dat wordt zeker wel leuk. We gaan naar Nordic Mountain, dat is zo'n 2 uur hier vandaan, maar het is niet echt een berg, volgens mij is het gewoon een heuveltje, maar dat maakt de pret niet zo heel veel minder :)

xxx

  • 21 Februari 2011 - 20:17

    Clary:

    Hoi, leuk zeg, toch nog skiën. Die kou ben je vast wel zat, maar al die sneeuw is heerlijk. Veel plezier <3.

  • 22 Februari 2011 - 20:53

    Nico:

    Wat doen jullie weer leuke dingen!
    Have fun!

  • 23 Februari 2011 - 12:13

    Willem En Marjon :

    Hallo Fenna , Als ik die mooie afbeeldingen zie dan ben je wel aktueel hoor.
    Hier in Nederland is t vlgs mij heel hot al die tatoes !!!!!!!!!!!
    Jullie hebben daar nog sneeuw. Nou ik heb vanmorgen met de handschoenen aan getennist.
    Heel koud brr.
    Wens je fijne skitochten en blijf op de been, groetjes uit Woudenberg

  • 24 April 2011 - 20:53

    Ageet:

    Hoi Fenna, toch een beetje in de voetsporen van je vader, haaientanden zoeken, veel gevonden.
    Hier is het een warme Pasen, wel 25 graden.Wat zal jij weer moeten wennen aan dat kleine Nederlandje na al je verre ervaringen.
    Je ouders zullen inmiddels aangekomen zijn. Heel veelplezier samen.
    Groetjes Ageet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brillion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 17605

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: