Eerste Football game - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Eerste Football game - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Eerste Football game

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

29 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Brillion

Hoihoi allemaal!
Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste post, dus ik dacht, laat ik nog maar eens wat posten xD! Ik ben afgelopen dinsdag naar Kanosha geweest samen met Terry, Nicole, Anna en Erin. We waren daar als shoppingtrip en het was heel leuk. Ik heb allemaal leuke nieuwe kleren gekocht. En in april ongeveer is er Prom op school en ik mag Erin haar Promdress lenen (want die dingen zijn superduur) en het is een soort van Assepoester-jurk en super lief! Volgens mij aan het einde van september hebben we Homecoming, dat is een soort van 'welkom terug op school'-feest en daar heb ik ook een leuke jurk voor gekocht xD. Op vrijdag hadden we de eerste footballgame van het jaar en dat was leuk. Nicole moest eerst saxefoon spelen voor Band, maar daarna konden we gewoon samen kijken. Brillion heeft gewonnen, met een best wel groot verschil, dus dat was leuk. Tijdens halftime heb ik Hanna ontmoet, de andere exchangestudent, zij is van Duitsland. Ze wordt dit jaar een Junior en ze is hier pas een weekje ofzo. De tweede helft van de wedstrijd heb ik niet echt meegemaakt, ik heb voornamelijk smiley's en stippen op Silas getekend. Na de game zijn we nog naar Silas gegaan en heb ik zijn familie ontmoet. We hebben een vuurtje gemaakt, en zijn zusje wilt nu ook een exchangestudent xD! Zaterdag zijn we gaan shoppen voor schoolspullen zoals schriften en pennen. Ik heb ook een boekkaft gekregen met de Jonas Brothers erop en dat maakte mij wel blij. Zondag zijn we naar Neenah geweest, daar woont Nicole haar oma. Ik heb daar ook wat tante's ontmoet. We hebben wat rondgefietst in Neenah, en dat was superwarm! Ik heb Mylie (de hond) nu twee keer zelf uitgelaten en de eerste keer was ik gewoon verdwaald! Het is een klein dorp met drieduizend inwoners, maar toch verdwaalde ik... Uiteindelijk heb ik de weg terug wel gevonden. Maar het was best moeilijk omdat alle huizen anders zijn. Als ze nou hetzelfde waren oer staat, of in ieder geval dezelfde stijl hadden, was het niet zo moeilijk geweest om de weg terug te vinden. De tweede keer dat ik met Mylie ging wandelen, gingen we niet zo ver, want het was zo veel te warm dat we best snel weer teruggingen. Woensdag is de eerste dag school, dus ik ben benieuwd hoe dat wordt.
Ik heb van de trip naar Mount Rushmore 2 video's gemaakt.

http://www.youtube.com/watch?v=jKzmr9tNh4I
en

http://www.youtube.com/watch?v=Yh4rgJGuJzY

Veel plezier met kijken
xoxo... Less than three.

  • 30 Augustus 2010 - 06:22

    Loek:

    Volgens mij verveel je je geen moment.
    Geniet van de warmte, hier is het al een week regen en kou. De herfst lijkt al wel begonnen.

  • 30 Augustus 2010 - 13:01

    Marjon Knieriem:

    Hoi Fen,

    Maandag 6 sptember gaan we even 3 weekjes naar Toscane. Jouw leuke verhalen blijven dan ff liggen.
    Hoop dat we ook zo,n lekker weertje hebben als in Brillion.Sukses met je eerste schooldag , lieve groet
    uit w,berg.


  • 31 Augustus 2010 - 14:06

    Clary:

    Gezellig al dat geshop. We hebben via skype al wat bewonderd.Zijn erg benieuwd naar je eerste schooldag. <3

  • 02 September 2010 - 14:37

    Clary:

    Nu zien we de badlands nog beter. Prachtig!

  • 04 September 2010 - 18:01

    Sonja:

    He Fenna,
    Wat een super leuke dingen heb je al gedaan. Klinkt allemaal erg goed.Anniek vindt vooral the Malls erg interessant. Heel veel plezier verder. Wij blijven je volgen. xx Sonja en Anniek

  • 04 September 2010 - 21:19

    Loek:

    Leuk die filmpjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brillion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 17639

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: