Ouders, All Time Low & Prom - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Ouders, All Time Low & Prom - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Ouders, All Time Low & Prom

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

15 Mei 2011 | Verenigde Staten, Brillion

Hoihoi!
De afgelopen weken waren heel gezellig. Met Pasen waren pap en mam hier, dus dat was heel leuk. Ik heb ze natuurlijk eerst de hele school en B-Town laten zien. Op vrijdag heb ik ze de Fox River Mall laten zien, en hebben we rondgereden door de omgeving. We zijn toen op zaterdag naar een baseball wedstrijd geweest van de Milwaukee Brewers. In de parkeerplaats hebben we ge-tailgated (met de bbq een beetje chillen). Op Paaszondag zijn we naar de kerk geweest, en dat was wel leuk om ze te laten zien. Op maandagochtend moesten pap en mam weer gaan, om Chicago en de rest van Amerika te zien.
Vrijdag 29 april was een hele speciale dag voor mij, want mijn zus Amanda haalde me vroeg uit school en toen gingen we naar Chicago voor All Time Low. Meteen toen we bij ons hotel aankwamen, sprongen we in de taxi naar het concertgebouw. De show was geweldig, ik stond zo dichtbij. Het was wel een heel stuk meer op elkaar gepakt dan de Melkweg was. Toen het concert voorbij was had ik een aantal t-shirts gekocht waar ik best wel blij mee ben.
En toen zaterdag 7 mei was mijn Prom. ’s Ochtends moesten we meteen naar de kapsalon waar we (Nicole en ik) ons haar lieten doen, dat was wel heel speciaal. Daarna gingen we richting Appleton om onze nageltjes te laten doen, dat was ook wel heel leuk :). En daarna konden we onze grote poofjurken aandoen. Toen gingen we naar Jon en Tylers huis om foto’s te nemen. Daarna gingen we allemaal in de camper naar Funset Boulevard. Funset Boulevard is een soort van speelhal. Als je ooit the Pacifire met Vin Diesel hebt gezien, begrijp je misschien hoe gek het kan zijn. Toen we binnenkwamen waren er mensen serieus aan het klappen :). Er kwamen minstens 5 meisjes op me afstappen om te vragen of ik een prinses was. We hebben daar heel veel lol gehad, we hebben lasertag gespeeld en we zijn in een draaimolen geweest en we zijn de botsautootjes in geweest. Daarna gingen we weer in de camper naar Prom. Daar hebben we voornamelijk gedanst. En er was echte punch (net als in de films). En iedereen was heel er mooi en het was heel gezellig. Daarna gingen we weer terug naar Jon en Tylers huis om de Hangover te kijken. Toen we eindelijk thuis waren, waren we zeker heel erg moe.
Nu heb ik nog maar anderhalve week school, dan anderhalve week vrij, en dan is het alweer tijd om naar huis te gaan. Op 29 mei, slaag ik samen met de rest van mijn klas. Dus daar heb ik wel zin in, om met Cap ’n Gown over het podium te lopen.

xoxo

  • 16 Mei 2011 - 07:31

    Clary:

    Die Cap 'n Gown wil ik je ook wel zien dragen, met 't kwastje aan de goeie kant. En dan...bijna thuis. :)

  • 16 Mei 2011 - 17:50

    Nico:

    Leuk stukje, Fen! Nog even lekker genieten van alle activiteiten.

  • 23 Mei 2011 - 18:15

    Willem En Marjon :

    Hoi Fenna,

    De tijd vliegt voorbij.Het zit er bijna op.
    We hebben de afgelopen maanden genoten van jouw mooie verhalen.Heel leuk en bedankt.
    Nu kunnen we je slechts een mooi afscheid - en een welkom thuis wensen.
    All the best, Willem en Marjon

  • 27 Mei 2011 - 06:25

    Ageet:

    jammer dat je nog geen foto hebt van je poofjurk, heet dat zo?
    heeeel veeeel plezier je laatste dagen,dat zal best wel vreemd gevoel zijn.
    groetjes Ageet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brillion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 17630

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: