Weer Thuis - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Weer Thuis - Reisverslag uit Woudenberg, Nederland van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Weer Thuis

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

23 Juni 2011 | Nederland, Woudenberg

Hoihoi,

Zoals de meesten van jullie nu wel weten ben ik weer helemaal thuis (al bijna anderhalve week) en ben ik weer aan het wennen aan Nederland. Het is weer helemaal wennen, en dan is het jammer dat het zulk armzalig weer is. Maar goed nog even vertellen over mijn laatste tijd in Amerika. Ik hoefde maar één examen te maken, namelijk een toets over Hermin (onze kat) die ontleedt op een tafeltje lag. Daarna waren we lekker klaar met school, hadden we nog een senior ontbijt op vrijdag en moesten we onze kluisje leegmaken en oefenen voor Graduation. Op zondag was Graduation al en dat was best leuk, iedereen met hun gewaad aan binnenlopen, er werd nog muziek gespeeld en gezongen, en er waren een paar toespraken. Er werd een uur lang beurzen uitgedeeld en uiteindelijk kon iedereen het podium overlopen om zijn/haar diploma in ontvangst te nemen. Toen lekker naar huis gegaan en een familiefeestje gehad. In het laatste weekje Amerika nog even een paar dingetjes doen die we nog wilden doen, dus ik ben lekker wezen winkelen met Amanda. We hebben ook nog lekker gegeten bij Hooters, Red Lobster en Olive Garden. Op dindagavond was mijn afscheidsfeestje, met een paar leuke verrassingen. Ik kreeg de nieuwe CD van All Time Low en een Darren Criss - zonnebril. Dat was heel lief, Amanda was 3 winkels afgeweest om de CD te vinden, want het was de eerste dag dat je de CD kon kopen. Mijn afscheidsfeestje was zeker geslaagd, er waren een hele boel vrienden en mijn gastgezin had een enorm plakboek voor mij gemaakt van mijn Amerika-jaar. Op woensdagochtend gingen we naar het vliegveld en daar kwam ik Norway nog tegen, die moest Minnesota vliegen en ik ging naar Chicago. Op Chicago was het terugvliegen een ramp, na 32 uur vertraging, kwam ik toch nog aan op Schiphol en toen was heel leuk op mijn familie weer te zien :)

xxx

  • 23 Juni 2011 - 17:41

    Willem En Marjon:

    Lieve Fenna,

    Allereerst van harte proficiat met je diploma. Super hoor.

    We zijn een weekje weggeweest en waren zondag na jouw thuiskomst pas , weer in Woudenberg.

    Het is er dus nog niet van gekomen je de hand te schudden, maar dat gaat zeker gebeuren.
    Het weer is hier inderdaad snert maar geloof me het wordt binnenkort heerlijk weer . Leg je bikini maar klaar. Nogmaals welkom thuis en we hopen dat je snel weer ingeburgerd bent, groetjes,

    Marjon en Willem

  • 23 Juni 2011 - 19:55

    Silvia Collewijn:

    Dag Fenna,

    Welkom thuis! Wat geweldig dat je zo'n topjaar hebt gehad, ik vind het ook heel erg knap van je dat je helemaal naar Amerika kon overschakelen. Het zal wel heel erg wennen nu zijn inderdaad. Maar je hebt vast vrienden voor het leven gemaakt!! Ik wil je ook heel erg bedanken voor de prachtige foto's en de leuke kaart, heel lief van jou!!
    Heel veel succes en geluk en ik hoop je snel weer eens te zien!
    Veel groetjes,
    Silvia Collewijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Woudenberg

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 17625

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: