Winter - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Winter - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Winter

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

16 December 2010 | Verenigde Staten, Brillion

Hoihoi,
De winter is hier al helemaal begonnen. Vorige week heeft het aan één stuk door 24 uur gesneeuwd, en die sneeuw blijft nog wel even liggen. Afgelopen maandag hadden we een Late Start omdat Highway 10 (die naar de school gaat) nog niet schoon geveegd was. Het wordt hier best vroeg donker, om 5 uur is het al nacht. Elke ochtend moeten we nu de morgendauw van de auto afschrapen, en de wegen zijn nog niet helemaal schoon. Overal is er slush (half-maar-nog-niet-helemaal-gesmolten sneeuw/ijs) en dat glibbert lekker. Elke middag glijden we onze straat weer in met de auto. Het kerstpakket uit Nederland is nu aangekomen, dus dat is zeker leuk, en ik ben zelf ook bijna klaar met mijn kerstinkopen voor iedereen.Straks hoef ik alleen nog maar in te pakken. Het is nu wel moeilijker om te gaan winkelen want nu de wegen zo slecht zijn, kost het meer tijd om ergens heen te gaan. En de meeste mensen willen gewoon zo min mogelijk op de weg zijn nu het zo glad enzo is. Maar kerst komt eraan en iedereen vindt dat leuk, dat kan je wel merken. Op 2e kerstdag ga ik naar een Packers game, dus daar heb ik al heel veel zin in. En in de week tussen kerst en oudjaar gaan Nicole en ik samen op wintercamp. Allemaal leuke sneeuw dingen doen!

Oh, en een paar weken geleden ben ik naar de bakkerij geweest waar Alex zijn moeder werkt. De bakkerij was heel anders. Ze maakten haast geen brood, meer zoete dingen. Ze hadden heel veel taarten en koekjes. En alles wat ze maakten was 'From scratch'. Dus van niks, ze beginnen alles met bloem en suiker enzo, ze doen daar niet aan afbakproducten. Dat vond ik wel heel apart en leuk om te zien.

xxx

  • 16 December 2010 - 22:58

    Ieke:

    Ha Fenna, was dat lekker die worteltjestaart? Alvast hele fijne feestdagen, en veel plezier op wintercamp!!
    groetjes, Walter en Ieke

  • 16 December 2010 - 23:06

    Clary:

    Hoi Fenna, Dat ziet er zeker lekker uit. Ik hoop voor je dat Denise ook voor jullie bakt met de kerstdagen.

  • 17 December 2010 - 15:10

    Loek:

    Hoi,
    Je vermaakt je prima.
    O en voor je informatie....
    nou hier sneeuwt het ook.
    620 km file (heel Nederland staat dus stil +:D)
    Treinen rijden langzaam of niet.
    Weeralarm ... dus thuis blijven.
    Prettige Kerstdagen!!!

  • 24 December 2010 - 11:28

    Willem En Marjon:



    Lieve Fenna,

    vanaf de wilgenlaan 18 wensen wij jou samen met je ,,nieuwe familie,,
    een merry christmas and a happy new year,all the best !!!!

  • 03 Januari 2011 - 08:03

    Ageet:

    Hoi Fenna,
    Als eerste een heel gelukkig nieuwjaar!!!
    Hier is de sneeuw inmiddels weg.
    Ben benieuwd hoe je kerst en oud en nieuw hebt beleefd. Geniet lekker.
    lieve groet van Ageet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brillion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 17638

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: