Vietnam Memorial Wall - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Vietnam Memorial Wall - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Vietnam Memorial Wall

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

15 September 2010 | Verenigde Staten, Brillion

Hee allemaal,
Het is al weer anderhalve week sinds ik iets heb gepost, en dat is best lang. Vorige week school ging best goed, en het was best gezellig. Tijdens het weekend was er een Vietnam War Memorial Wall. Dat is een muur met alle namen van de mensen die zijn omgekomen tijdens de Vietnamoorlog. Het is een replica van het orgineel, dat in Washington staat. Tijdens Senior Social Studies zijn wel allemaal in auto's gestapt en daar heengereden (het was naast het footballveld). Tijdens de footballgame die vrijdagavond, was er een speech over de Vietnam oorlog en er was een motor-parade tijdens halftime. Er werden ook ballonnen opgelaten en vuurwerk afgestoken. Ik ben nu al drie keer meegevraagd naar Homecoming Dance, dat is wel leuk om mee te maken. Weight lifting is best zwaar, iedere dag zo'n 25-30min. sporten. Maar het is wel leuk dat Nicole en ik die klas samen volgen, dan kunnen we af en toe een beetje hopeloos kijken. Nicole vond dat ik op maandag blijkbaar heel muzikaal keek, want ze heeft me ingeschreven voor de musical Footloose. Yay. Ik ga volgende week ergens eens het verhaal opzoeken. Het is wel leuk dat Homecoming (de grootste football-wedstrijd) de dag voor mijn verjaardag is, want voor spiritweek (de week voor Homecoming)heeft iedere dag een thema en dan moet je je naar het thema kleden. Zo is maandag Pj's dag (pyjama-dag, dinsdag color day (als senior moet ik dan paars en zwart dragen), woensdag Twinday, donderdag nerdday en vrijdag is de dag van de game, dus draagt iedereen de schoolkleuren (rood-wit). En dan is op zaterdag HomecomingDance en mijn verjaardag. Eigenlijk wilde ik afgelopen weekend dit al posten, maar ik had op dinsdag 5 (ja, serieus 5) toetsen. Ik heb al wat terug gekregen, en ik heb op het moment allemaal A's en A-'s, dus met mijn cijfers zit het tot zo ver wel goed. Helaas ben ik nu verkouden geworden, want de hele school is ziek geworden. Ik hoop wel dat ik weer wat beterder ben als het weekend is, want dan moeten we mijn senior pictures gaan nemen. Oh, en afgelopen weekend heb ik mijn Regional Coordinater, Cynthia Maas, en alle 3 andere gastgezinnen in de omgeving ontmoet. We moesten allemaal eten uit je eigen land meenemen. Dus wij hadden een appelkruimeltaart en een boterkoek gemaakt, en ze waren goed gelukt. Er was een uitwisselingsstudente uit Oekraine, en ze heet Vyra, en er was een meisje uit Moldavie, Alex. Ten slotte was er ook nog een jongen uit Norwegen, maar omdat niemand zijn naam goed kan uitspreken, wordt hij altijd Norway genoemd. Het was wel leuk op ze allemaal te ontmoeten, en we zullen ze nog wel vaker zien, omdat we meerdere dingen met alle exchangestudents gaan doen. Zo gaan we een dagje naar Chicago, Madison en nog een keer naar the Mall of America. Nou, ik ga er weer vandoor, en ik zal volgende week foto's posten van spiritweek en Homecoming!
xoxo

  • 16 September 2010 - 08:17

    Jolanda:

    Hallo Fenna,

    Het klinkt allemaal erg gezellig wat je doet, druk programma hoor met al dat homecoming. dat je nu toch zo geinteresseerd bent in sport had ik niet gedacht! groetjes

  • 16 September 2010 - 15:11

    Marina:

    Tjonge Fen, hoe houd je het allemaal vol en bij!!
    Klinkt allemaal wel hartstikke leuk en gezellig! En wat goed al die A's!
    Nieuwe outfit aangeschaft voor de spirit week: iedere dag een ander kleurtje?
    Veel plezier en ik ben benieuwd naar je volgende bericht!

  • 16 September 2010 - 21:29

    Clary:

    Goed zo, Fen, je bent je eigen A-team met toetsen. Heb je nog geshopt voor de spiritweek of alleen voor de homecoming-dance?Ben benieuwd hoe je donderdag gaat.Have fun! xxx

  • 17 September 2010 - 12:28

    Arineke:

    Hoi Fenna,
    Volgens mij heb jij het heel erg naar je zin. Als ik lees wat je allemaal doet, het lijkt mij ook wel erg leuk. Wat woon jij nu in een leuk land. groetjes

  • 17 September 2010 - 23:55

    Hasse:

    If I bring Norway your way maybe you won't go away!

  • 25 September 2010 - 19:49

    Jaap:

    Hoi Fenna vanharte gefeliciteerd met je verjaardag. Fijne dag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brillion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 17640

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: