Spiritweek - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Spiritweek - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Spiritweek

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

26 September 2010 | Verenigde Staten, Brillion

Hoihoi allemaal!

Waarschijnlijk hadden jullie het al door via facebook, maar afgelopen week was het Spiritweek hier! Spiritweek is de week voor Homecoming en dan verkleed je je iedere dag op de schoolspirit te laten zien. Homecoming is een footballwedstrijd op vrijdagavond en op zaterdagavond was er Homecoming Dance, een schoolfeest. Op maandag was het pyjamadag en kwam bijna iedereen in pyjama naar school. Op dinsdag was het colorday en moest iedereen de juiste kleuren van hun jaarlaag dragen. Mijn kleuren waren paars en zwart, die van Nicole roze en geel. Woensdag was het Twinday en waren Nicole en ik een tweeling, we hadden allebei hetzelfde aan het was heel leuk. 's Middags heb ik met zo'n zes andere seniors ramen van een winkel beschilderd met bemoedigende slogans voor ons footballteam, en dat was best mooi geworden. Donderdag kon iedereen zijn 'inner-nerd' vrijlaten met Nerdday. Sommige mensen waren echt hele natuurlijke nerds en het was heel gezellig. Op vrijdag moest iedereen rood/wit/zwart aan want dat zijn onze schoolkleuren en de avond was de footballgame. Ik mocht Adams oude footballshirt aan, want ik ben een senior (alleen de jongens in het footballteam en seniormeiden mogen footballshirts dragen). Dat was wel leuk, ik heb er een jurk van gemaakt, zo groot was dat shirt. 's Avonds was de footballgame en die was best spannend, maar we hebben wel gewonnen, dat was wel geweldig. Tijdens halftime (rust) ging de band marchen en gingen de cheerleaders dansen, dat was wel mooi om te zien, er waren ook meiden in glitterpakjes met vlaggen, dus het zag er wel heel gaaf uit! Zaterdag was het mijn verjaardag, en het was wel leuk dat precies op die dag mijn cadeautjes aankwamen! Ik kreeg beide pakketjes van pap en mam en kreeg een leuk pakketje van Nicky, Fred en Marina, dat was wel leuk xD! Van mijn gastgezin heb ik een pandora leeuw gehad (want we zijn de Brillion Lions) en 2 tassen, 2 shirts, Forbidden-Edward-Cullen-snoepjes en een mobiel. Vooral met dat laatste was ik wel blij, het voelde net alsof ik geen arm meer had en ik hem weer terugkreeg! 's Avonds ging ik uit eten met Nicole, Corbin, DeAnna, Jon en Anna bij een Amerikaanse Mexicaan en op het einde moest ik op een stoel gaan staan terwijl iedereen me toezong en daarna kreeg ik slagroom in mijn gezicht om te vieren dat ik jarig was. Daarna gingen we naar het schoolfeest en kwam ik erachter dat ik naar Amerikaanse begrippen wel kan dansen, en ik had het heel erg gezellig! Na het schoolfeest zijn we nog even naar Jon geweest en daar hebben we het begin van Mighty Pyton gezien, en ik denk dat dat een hele unieke film is... Maar al met al was het wel een geslaagde verjaardag.
xoxo

  • 26 September 2010 - 17:49

    Loek:

    Hoi,
    Nogmaals gefeliciteerd met je verjaardag.
    Je maakt heel veel leuke dingen mee.

  • 26 September 2010 - 18:14

    Shanice:

    Haha je had wel een leuke verjaardag zeg! Met slagroom op je gezicht 0=). Heel erg lekker bij de mexicaan eten zeker? Ben jaloers! Klinkt allemaal heel leuk spiritweek zoiets maken we hier nou nooit mee! Was het lekker comfortabel met je pyjama op school? Heel veel liefs XXXXX

  • 26 September 2010 - 19:22

    Conny:

    Wat een gezellige week, wat saai hier op school zeg, zal het eens voorstellen aan de schoolleiding, zolang ik maar niet in m'n pyama naar school hoef tenminste..... Fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt, voorzichtig aan met de duim deze week hoor, moet eerst weer een beetje wennen, anders heb je straks een sms-duim!
    Liefs, Conny

  • 26 September 2010 - 19:45

    Clary:

    Forbidden-Edward-Cullen snoepjes? In de vorm van scherpe tanden of glinsteren ze in de zon?
    Enne..., die mobiel; Waswaterdicht toch zeker?

  • 27 September 2010 - 06:26

    Nico:

    Dat was een hele leuke maar ook drukke week!
    Ziet er allemaal reuze gezellig uit daar op school. Groetjes & XX

  • 27 September 2010 - 10:49

    Ieke:

    Ha Fenna, Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Wel een heel byzondere verjaardag. Leuke foto's.
    Groetjes, Ieke

  • 28 September 2010 - 18:21

    Ageet:

    Fenna, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Het lijkt wel of je tijd daar een groot feest is.
    Slaap je ook nog weleens?
    leuke foto's!!! Geniet lekker!!
    Groetjes van Ageet

  • 02 Oktober 2010 - 10:16

    Willem En Marjon:

    Lieve Fenna,
    Na bijna 4 weken zijn we weer thuis.
    Lekker genoten hoog in de bergen van Zwitserland en erna nog 2 weken Toscane.
    In Siena trouwde een vriendinnetje van Pien.
    Leuke ervaring zo op het plaza il campo.Het was wat je noemt een sprookjes-huwelijk.
    Dus wij hebben de afgelopen weken ook veel nieuwe ervaringen opgedaan.
    Nu lezen we weer al jouw bevindingen.
    Zo te lezen gaat het goed en dat vinden we erg fijn voor je . Hartelijke groet van ons beiden -Marjon& Willem

  • 02 Oktober 2010 - 11:10

    Willem En Marjon:

    Hoi Fenna,
    Na bijna 4 weken zijn we weer thuis. Lekker genoten hoog in de bergen van Zwitserland en erna nog 2 weken Toscane.In Siena trouwde er een vriendinnetje van Pien.Leuke ervaring zo op het piazza del Campo. Het was wat je noemt een sprookjes-huwelijk.Dus wij hebben de afgelopen weken ook veel nieuwe ervaringen opgedaan.Nu lezen we weer al jouw bevindingen. Zo te lezen gaat het goed en dat vinden we erg fijn voor je.
    Hartelijke groet van ons beiden.Marjon&Willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brillion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 17640

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: