Footloose - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu Footloose - Reisverslag uit Brillion, Verenigde Staten van Fenna Bie - WaarBenJij.nu

Footloose

Door: FanOfFen

Blijf op de hoogte en volg Fenna

06 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Brillion

Hoihoi,

Het is alweer een tijdje geleden sinds mijn laatste post, maar om eerlijk te zijn, er is niet zo heel veel superspannends gebeurd. Afgelopen week hebben we pompoenen uitgezocht en die zullen we waarschijnlijk ergens de komende weken uit gaan kerven, want Halloween komt er alweer aan. Ik denk dat ik als duivel ga, en dan kan ik matchen met DeAnna, die als Engel gaat xD! We kijken hier iedere dag naar Ellen, om te kijken wie ze nu als gast heeft en om te proberen uit te vogelen wie ze over 3 weken te gast zal hebben. We zijn hier allemaal een beetje aan het hopen op Greyson Chance, maar we zullen moeten afwachten...
Ik merk wel dat mijn Engels wat beter(der) wordt, en dat ik in het Engels droom en af en toe zelfs denk in het Engels. Dat is af en toe best apart, want dan kan ik niet meer aan één stuk door denken omdat ik dan een Engels woord moet denken dat ik eventjes vergeten ben.
Afgelopen zaterdag zijn we begonnen met het oefenen voor de musical, Footloose. Gelukkig ben ik iemand die geen tekst heeft, maar ik moet wel behoorlijk wat dansen. Ik ben best wel slecht in dansen en zo, dus wordt ik nog extra geholpen door mijn vrienden. En tijdens het oefenen hebben we de meeste lol! Een aantal van mijn vrienden doen ook mee met de musical, dus maken we samen grapjes enzo. 3 uur dansen is best wel zwaar, maar ook wel weer leuk om te doen. Mijn favoriete klas op het moment is denk ik wel mijn Basic Foods klas, het is lekker gezellig daar en eigenlijk best makkelijk, nadat je je door de termen heen geworsteld hebt. En ik ben sinds maandag lid van de Science-club. Ik heb geen idee wat we daarmee gaan doen. Vorig jaar zijn ze naar de dierentuin gegaan, dus ik ben benieuwd wat we dit jaar gaan doen.

xoxo

  • 06 Oktober 2010 - 21:07

    Shanice :

    Ik zie je al rondlopen als duivel! Dit jaar niet als bij? Stond je ook erg goed ;) Je foto's zijn trouwens leuk! Heel veel succes met dansen! 0=) Liefs XXX

  • 06 Oktober 2010 - 21:15

    Clary:

    Ben heel benieuwd naar je outfit. Zal boeiend zijn geweest in die zoo; animalscience!
    Veel plezier met je dansen. :)
    xoxoxo en liefs.

  • 06 Oktober 2010 - 21:20

    Nico:

    Wow 3 uur dansen! Dat is veel meer sport dan je bij gym krijgt. Lekker sportief bezig en nog leuk ook! Goed oefenen ik ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.
    Veel plezier en XXX

  • 07 Oktober 2010 - 16:01

    Jet:

    Superrrrleuk Fen! Best jaloers ;)

  • 07 Oktober 2010 - 20:53

    Loek:

    Volgens mij maak je meer mee dan je zelf denkt.
    Leuk die duivel.
    Hanne gaat ook Halloween vieren: in het plaatselijke Texas restaurant, jou wel bekend +:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Brillion

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2011

Weer Thuis

15 Mei 2011

Ouders, All Time Low & Prom

04 April 2011

Flo Rida

21 Februari 2011

Presidentsweekend

23 Januari 2011

Iceball
Fenna

Actief sinds 29 Juli 2010
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 17640

Voorgaande reizen:

27 Juli 2014 - 07 Juli 2015

Stageonderzoek in Madison

15 Augustus 2010 - 22 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: